סיפורי הצלחה

הסיפור של | מצפה הימים


מטרות הקמפיין

בתחומי העיר צפת מתוכננת לקום שכונת מגורים בשם "מצפה ימים". לשם כך פרסם מנהל מקרקעי ישראל מכרז המזמין מאות משפחות צעירות להירשם לבחור מבין 3 אופציות דיור: דירות בשיטת "מחיר למשתכן", קוטג׳ים טוריים ומגרשי "בנה ביתך". הקמפיין הגיעה אלינו כאשר נותרו 30 ימים לסיום המכרז.

תמהיל הקמפיין

מחלקת הפרסום העלתה את הקמפיין בשלוש פלטפורמות עיקריות: אתר הבית, קמפיין דיוור במייל (email marketing) ובפייסבוק. בכל הקשור לפרסום באתר הבית, הועלו 6 סוגי באנרים שונים, פורסמה המלצת תוכן לגולשים השוהים בעמודים המשויכים לגליל ומוקם הפרויקט בקטגוריית "פרויקטים מומלצים" בעמוד הבית. קמפיין הדיוור במייל הופץ למעל 30,000 תיבות מייל מפולחות מתוך רשומות התפוצה הפנימיות של האתר, ובפייסבוק הועלה קמפיין מודעות ב-3 פעימות שונות אשר נחשף לעשרות אלפי גולשים. את הפעילות ליווה אייטם באתר המבשר על פתיחתו של המכרז ואשר נקרא ע"י יותר מ-2,500 קוראים.

תוצאות