סיפורי הצלחה

הסיפור של | קיבוץ גבולות

סיפור הקמפיין

העבודה מול קיבוץ גבולות התחילה למעשה בשנת 2012, כאשר הקיבוץ חזר לקלוט משפחות חדשות לשכונת ההרחבה החדשה בתוך הקו הכחול. בשלב א' נקלטו בהצלחה 23 משפחות, וחל מתחילת 2017 מלווה מחלקת הפרסום את תהליך הקליטה עבור שלב ב' בפרויקט.

אסטרטגיית הקמפיין

מחלקת הפרסום יצרה במהלך 2017 3 קמפיינים פרסומיים שונים במגוון מדיות בו זמנית אשר ביקשו להניע משפחות רלוונטיות לשלושה כנסי משפחות בתאריכים שונים על פני השנה. המטרה הושגה בעזרת חשיפה למאות אלפי הגולשים אשר שהו בקטגוריות ויישובי הדרום מהלך השנה כאשר במקביל נוצר קמפיין רימארקטינג (remarketing) בפלטפורמות הפרסום של פייסבוק וגוגל. במהלך הקמפיין הועלו אל האתר גם שתי כתבות אשר סקרו את הכנסים לפני ואחרי, ואשר נקראו ע"י יותר מ-28,000 גולשים.

תוצאות

*התוצאות מתייחסות לשנת 2017