סיפורי הצלחה

הסיפור של | קיבוץ כיסופים



מטרות הקמפיין

במהלך שנת 2018 קיבל כיסופים החלטה לקלוט עוד עשרות משפחות לקיבוץ. לצורך זאת הוחלט גם לקיים כנס משפחות מיוחד. המטרה שלהם ושלנו בפעילות הייתה ועודנה לאתר ולשווק עשרות משפחות צעירות המתאימות לתמהיל הייחודי של הקהילה במקום, אשר ביכולתם הכלכלית גם בניית בית והרצון להוות חלק מקהילת קיבוץ. במקביל טופל גם מיתוג האזור בו ממקום הקיבוץ ויתרונותיו אל מול האתגר שבדבר.

אסטרטגיית הקמפיין

מחלקת הפרסום יצרה קמפיין פרסומי במגוון מדיות בו זמנית – אתר הבית, פייסבוק וגוגל, כאשר האסטרטגיה ביקשה לייצר חשיפה למאות אלפי הגולשים אשר שהו בקטגוריות ויישובי הדרום בחודשים האחרונים ע"ב ולייצר עבורם קמפיין רימארקטינג (remarketing) מדויק בפלטפורמות הפרסום של פייסבוק ובגוגל. במהלך הקמפיין הועלו אל האתר גם שתי כתבות תוכן שנכתבנו ע"י כתבים מטעם האתר, ואשר נקראו ע"י יותר מ-9,000 גולשים.

תוצאות